Subject: "Harju maakond, Lääne-Harju vald, Rummu alevik, riigitee 17 Keila-Haapsalu km 16,220 ja Rummu karjääri tee ristumiskoha ehitamise põhiprojekt" töö nr PP-24-14 projektikohase ehitustegevuse teostamiseks lepingu taotlus.
From: "Aleksandr Afanasjev" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Nov 2024 08:59:31 +0200

Transpordiamet (Maanteeamet)

Valge 4, 11413 Tallinn

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

„Harju maakond, Lääne-Harju vald, Rummu alevik, riigitee 17 Keila-Haapsalu
km 16,220 ja Rummu karjääri tee ristumiskoha ehitamise põhiprojekt“ töö nr
PP-24-14  projektikohase ehitustegevuse teostamiseks lepingu taotlus.

A Betoon OÜ tellimusel on Teelahendused OÜ-l valminud töö „Harju maakond,
Lääne-Harju vald, Rummu alevik, riigitee 17 Keila-Haapsalu km 16,220 ja
Rummu karjääri tee ristumiskoha ehitamise põhiprojekt“.

Kavandatava tegevuse eesmärgiks on riigitee 17 Keila-Haapsalu km 16,220
uue ristumiskoha ehitamine, mis tagab juurdepääsu Rummu karjäärile ning
hakkab teenindama kavandatavat ajutist laohoonet, laoplatsi ja karjääri
katastriüksustel Rummu karjääri (tunnus 86801:001:0752; sihtotstarve
mäetööstusmaa), Tõnismäe (tunnus 86801:001:0074; sihtotstarve
maatulundusmaa), Väike-Tõnismäe (tunnus 86801:001:0075; sihtotstarve
maatulundusmaa). Juurdepääs Rummu karjäärile toimub üle Rummu järv
(43101:001:1149; sihtotstarbeta maa) katastriüksuse.

DIGI-projekti saab alla laadida siit:

https://www.dropbox.com/scl/fi/jwz214danscmkoujv383j/CD_PP-24-14_Rummu-kar
j-ri-tee_011124.zip?rlkey=2fy173n4qr09l4e0ptlagbuho
<https://www.dropbox.com/scl/fi/jwz214danscmkoujv383j/CD_PP-24-14_Rummu-ka
rj-ri-tee_011124.zip?rlkey=2fy173n4qr09l4e0ptlagbuho&dl=0> &dl=0

Lugupidamisega,

Aleksandr Afanasjev
TEELAHENDUSED OÜ

Mob: +372 521 5058 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.